Koszyk (0 szt / 0,00 zł)
Sklep » Literatura o autyzmie » Terapie wspomagające rozwój osób z autyzmem » Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu. Zeszyt ćwiczeń dla nauczycieli i rodziców

Wyszukiwarka zaawansowanaZarejestruj sięPrzypomnij hasło


Warning: include(/home/autyzmsk/public_html/conf/smarty/plugins/modifier.truncate.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/autyzmsk/public_html/old/conf/smarty/_debug/templates_c/0d74ea594f89ea51252dcccae1d2228dda3a0832.file.show_product.tpl.php on line 20

Warning: include(/home/autyzmsk/public_html/conf/smarty/plugins/modifier.truncate.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/autyzmsk/public_html/old/conf/smarty/_debug/templates_c/0d74ea594f89ea51252dcccae1d2228dda3a0832.file.show_product.tpl.php on line 20

Warning: include(): Failed opening '/home/autyzmsk/public_html/conf/smarty/plugins/modifier.truncate.php' for inclusion (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php56/root/usr/share/pear') in /home/autyzmsk/public_html/old/conf/smarty/_debug/templates_c/0d74ea594f89ea51252dcccae1d2228dda3a0832.file.show_product.tpl.php on line 20

Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu. Zeszyt ćwiczeń dla nauczycieli i rodziców

Cena:29,00 zł
Autor:Patricia Howlin, Simon Baron-Cohen, Julie Hadwin
Czas realizacji:1-3 dni

Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu. Zeszyt ćwiczeń dla nauczycieli i rodziców

Opis produktu

Prezentowany w niniejszej książce program stanowi rozbudowaną i kompleksową propozycję oddziaływań osadzonych w perspektywie rozwojowej. Zaproponowane poziomy rozwojowe w nauczaniu teorii umysłu uwzględniają trzy poziomy procesów poznawczych: percepcję (co ludzie mogą zobaczyć), wiedzę (co ludzie wiedzą) oraz przekonania (co ludzie myślą) o rzeczach, które są prawdziwe lub fałszywe.

Program podzielony został na sześć poziomów:
POZIOM 1: PROSTE PRZYJMOWANIE PERSPEKTYWY – Rozumienie, że dziecko i nauczyciel mogą widzieć różne rzeczy.
POZIOM 2: ZŁOŻONE PRZYJMOWANIE PERSPEKTYWY – Rozumienie, że dziecko i nauczyciel patrzą na coś z innej perspektywy.
POZIOM 3: ROZUMIENIE ZASADY „WIDZIEĆ ZNACZY WIEDZIEĆ” – Rozumienie, że ludzie wiedzą tylko o rzeczach (stanach), których doświadczyli bezpośrednio lub pośrednio.
POZIOM 4: ROZUMIENIE PRAWDZIWYCH PRZEKONAŃ – Rozumienie, że ludzie mogą mieć przekonania, które są prawdziwe oraz że ich zachowanie jest związane z tymi przekonaniami.
POZIOM 5: ROZUMIENIE FAŁSZYWYCH PRZEKONAŃ – Rozumienie, że ludzie mogą mieć przekonania, które są fałszywe, oraz że ich zachowanie jest związane z tymi przekonaniami.
POZIOM 6: ROZUMIENIE PRZEKONAŃ DRUGIEGO RZĘDU – Rozumienie, że jedna osoba może myśleć o tym, co myśli druga osoba, oraz wykorzystywanie tego do przewidywania zachowania.

Dane techniczne:

Ilość str. 172
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Wydano:
Krajowe Towarzystwo Autyzmu Oddział w Krakowie,
wydano: 2012r.

Najczęściej zamawiane produkty

CARICOL dawny NOVIPAYE - skoncentrowany mus z owocu papai - opakowanie 20 saszetek

Cena: 98,00 zł


Fatal error: Call to undefined function smarty_modifier_truncate() in /home/autyzmsk/public_html/old/conf/smarty/_debug/templates_c/0d74ea594f89ea51252dcccae1d2228dda3a0832.file.show_product.tpl.php on line 114